Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
HCCI motory
Otáhalík, Pavel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motorů HCCI. Z důvodu pozdější potřeby znalosti základních principů je začátek práce věnován historii spalovacích motorů, principu jejich fungování a rozdělení těchto motorů podle základních kritérií. Další část obsahuje popis zážehových a vznětových motory z hlediska principu tvorby směsi a jejího spalování se zdůrazněním jejich výhod a nevýhod. V hlavní kapitole práce, která je zaměřena na motory HCCI, jsou popsány způsoby tvorby směsi a její zapálení. Dále jsou motory HCCI popsány z hlediska vzniku emisí a jsou zahrnuty koncepty a současná řešení. Závěrem je pak úvaha o budoucnosti spalovacích motorů a případných alternativních pohonech.
Zvyšování výkonu sériových spalovacích motorů
Novák, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden přehled technických řešení pro zvyšování výkonu u sériových spalovacích motorů. Práce je zaměřena zejména na technická řešení pro zážehové a vznětové motory. První dvě kapitoly pojednávají o způsobu spalování a tvorbě směsi zážehových a vznětových motorů. V dalších kapitolách je poukázáno na vliv proměnnosti délky potrubí, přeplňování motoru mechanicky i turbodmychadlem a závislost proměnnosti časování ventilů na zatížení a otáčkách motoru. V závěru je krátké zamyšlení nad budoucností dalšího technického vývoje.
Systémy přímého vstřikování zážehových motorů a jejich vliv na tvorbu polutantů
Macek, Mojmír
Bakalářská práce Systémy přímého vstřikování zážehových motorů a jejich vliv na tvorbu polutantů uvádí stručný přehled vývoje systémů pro tvorbu směsi, zahrnuje s tím související problematiku tvorby směsi pro zážehové motory. Dále obsahuje způsob elektronické regulace motoru, funkci a součásti přímého vstřikování, zároveň uvádí systémy přímého vstřikování jednotlivých výrobců. Je zaměřena také na problematiku emisí ze spalovacích motorů a popisuje systémy na snižování škodlivin spolu s trendy vývoje spalovacích motorů v podobě HCCI spalování.
HCCI motory
Otáhalík, Pavel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motorů HCCI. Z důvodu pozdější potřeby znalosti základních principů je začátek práce věnován historii spalovacích motorů, principu jejich fungování a rozdělení těchto motorů podle základních kritérií. Další část obsahuje popis zážehových a vznětových motory z hlediska principu tvorby směsi a jejího spalování se zdůrazněním jejich výhod a nevýhod. V hlavní kapitole práce, která je zaměřena na motory HCCI, jsou popsány způsoby tvorby směsi a její zapálení. Dále jsou motory HCCI popsány z hlediska vzniku emisí a jsou zahrnuty koncepty a současná řešení. Závěrem je pak úvaha o budoucnosti spalovacích motorů a případných alternativních pohonech.
Zvyšování výkonu sériových spalovacích motorů
Novák, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden přehled technických řešení pro zvyšování výkonu u sériových spalovacích motorů. Práce je zaměřena zejména na technická řešení pro zážehové a vznětové motory. První dvě kapitoly pojednávají o způsobu spalování a tvorbě směsi zážehových a vznětových motorů. V dalších kapitolách je poukázáno na vliv proměnnosti délky potrubí, přeplňování motoru mechanicky i turbodmychadlem a závislost proměnnosti časování ventilů na zatížení a otáčkách motoru. V závěru je krátké zamyšlení nad budoucností dalšího technického vývoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.